Cursusoverzicht

Vereniging ION heeft een aantal schitterende cursussen in haar portefeuille. Via onderstaande links kom je uit bij onze verschillende cursusbrochures. Hierin vind je informatie over de inhoud en duur van de betreffende cursus. Onze cursussen kunnen klassikaal en bedrijfsintern worden afgenomen. Wij staan er altijd voor open om, samen met onze leden en klanten, een (samengestelde) cursus op maat te maken.

Korte uitleg bij de verschillende niveaus
  • Niveau 1: introductie tot techniek
  • Niveau 2: allround productiemedewerker
  • Niveau 3: meewerkend voorman

Masterclasses

Cursussen
Vakbekwaamheid Metaalconservering

Thermisch Verzinken

Wilt u meer informatie met betrekking tot onze Cursussen thermisch verzinken? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.

Contact opnemen

Register gecertificeerde

In het register gecertificeerde staan deelnemers die een cursus of examentraining met persoonscertificering bij ons hebben afgerond, namelijk: Constructieschilder, In-house Control Medewerker, Metaliseerder, Verfspuiter of Straler.

Logo TUV Rheinland

Cursusprijzen