-

Op 8 en 9 november 2022 vindt het 75 jarig-jubileumcongres van de NVVK plaats in het Conferentiecentrum Koningshof bij Eindhoven. Hét congres voor en door veiligheids-professionals en alle anderen die zich dagelijks bezighouden met onze veiligheid. Kennisuitwisseling staat daarbij altijd centraal!

Het jubileumcongres gaat in hoofdzaak over jullie: wat bezielt jullie? Wat zijn jullie drijfveren? Waarom heb je voor dit vak gekozen? Wat geeft je plezier in het werk? Wat is jouw impact op veiligheid op de werkvloer? Hoe ga je te werk en welke aanpak gebruik je daarbij? Is het steeds vallen en opstaan of juist hollen en stilstaan?
Kortom, jullie staan centraal in de Denk-, Doe- en Droomsessies waaraan je tijdens ons congres kunt deelnemen. Bekijk het programma en maak je keuze, die concreet gericht is op jóuw beroepspraktijk.

Klik HIER voor meer informatie over prijzen en andere praktische informatie

NB Alle deelnemers aan het inhoudelijke congresprogramma op 8 en/of 9 november ontvangen bij vertrek het boek 'De Risicoprofessional' van Walter Zwaard cadeau. Voor een impressie klik HIER.

Blijf via de website op de hoogte voor meer informatie over het jubileumcongres en aanmelding voor de sessies: https://www.nvvkveiligheidscongres.nl/congres-2022/home