- 16:00

De VVVF organiseert weer de tweejaarlijkse Coatings Innovatiedag voor de verf-, drukinkt-, lijm- en kitindustrie. Het evenement staat deze keer in het teken van DUURZAAM DURVEN DOEN.

Datum en tijdstip: dinsdag 14 mei 2019 - 10:00 - 16:00
Locatie: De Tinfabriek
Adres: Amsterdamsestraatweg 5, 1411 AW NAARDEN

Schrijf in

Voor deelname vragen wij een bijdrage van € 50 voor leden en relaties (p.p., excl. btw) en van € 75 voor niet-leden (p.p., excl. btw).
Voor een stand (tafelpresentatie met ruimte voor banner) geldt een vergoeding van € 100 (per stand, excl. btw) voor leden van de VVVF, VLK en VVVH, niet-leden betalen € 150 (per stand, excl. btw). Bij de toewijzing van stands hebben adverteerders in Verf&Inkt Magazine eerste keus.

09.30 uur Ontvangst en registratie
10.00 uur Opening door dagvoorzitter Willem Karel, voorzitter VVVF Themagroep Innovatie
10.10 uur Duurzaamheid in de bouwketen, Jeannette Levels, LBP|Sight
10.35 uur Bio-aromaten op industriële schaal, Roger Blokland, TNO
10.55 uur Met TNO Hotspotscan naar verduurzaming, Elise Boukris, TNO
11.10 uur Koffie/thee pauze
11.25 uur Duurzame verf vanuit schildersperspectief, Ernst de Nobel, EcoCoating/Schilders van Nu
11.40 uur Verduurzaming is een kwestie van durven en doen, Maurice Beijk, Rentmeester 2050
12.15 uur Lunch en bezoek stands
13.15 uur Pitches van innovaties en vindingen voor verf, inkt, lijm en kitten

• Building colour
  • Binnenluchtkwaliteit en luchtzuiverende coatings
  • Nieuwe kijk op voorbehandeling
  • Wollastonites as fillers for label-free, very low biocide-containing  aqueous wall paints
  • Microstructeren printen in state of the art coatings
  • Biobased content certification
  • Optimising grinding: a holistic approach

14.30 uur Pauze en bezoek stands
15.00 uur De duurzame toekomst van corrosiewerende coatings, Arjan Mol, hoogleraar TU Delft
15.30 uur Presentatie en rondleiding door De Tinfabriek
16.00 uur Afsluiting en borrel

Vragen? Stuur dan een e-mail naar event@vvvf.nl.

Website: https://www.vvvf.nl/coatingsinnovatiedag