- 18:00

De Dag van de Oppervlaktetechnologie 2019 zal meerdere tracks hebben met inspirerende sprekers over ons vakgebied met als thema; wat gaat er tussen nu en 5 jaar in ons vakgebied gebeuren? Het zal vooral over de technische aspecten en technologieën gaan. Maar ook de Algemene Ledenvergadering van Vereniging ION en de verplichte updatemiddag/workshops van Vereniging Qual.ION zullen op deze dag worden gehouden. De locatie waar het gehele programma wordt gehouden is de Campus van de TU Delft, een bezoek aan het corrosielab zal voor een deel van de aanwezigen mogelijk zijn en 1 van de dagvoorzitter is prof.dr.ir. J.M.C. Mol, hoogleraar corrosietechnologie en elektrochemie bij de TU Delft. Een aanrader voor iedereen die bij wil blijven in zijn vakgebied.

Zet deze dag dus vast in uw agenda!

Meer informatie:
www.vereniging-ion.nl/dag-van-de-oppervlaktetechnologie-2019