-

De 25 eerdere edities vonden plaats in Duitsland, maar de Galvano Golf Cup komt nu voor het eerst naar Nederland. Galvano Golf Cup staat bekent om het netwerken onder het genot van een potje golf en culinaire verwennerij, en is uitermate geschikt om contacten te leggen met vooraanstaande Duitse galvanobedrijven en toeleveranciers.

Dit netwerkevent/golfwedstrijd wordt ieder jaar door een andere deelnemer georganiseerd. Dit jaar is Jacobs NCI in Lomm in de persoon van Petra Conrads de organisator.

Het event start op vrijdag 24 mei met een ontvangstavond. Zaterdag 25 mei wordt er 18 holes gegolfd op de “De Peelse Golf” te Sevenum en ’s avonds is er een diner met prijsuitreiking. Zondag 26 mei reist iedereen weer huiswaarts. Uiteraard kunt u ook alleen deelnemen aan de golfwedstrijd en het diner.

Voor meer informatie: https://vereniging-ion.nl/galvanotechnisch-netwerkevent-galvano-golf-cup-eerst-nederland-24-26-mei-2019-sevenum