Sinds een aantal weken zijn er door het Coronavirus maatregelen van kracht die effect hebben op de doorgang van onze klassikale en bedrijfsinterne cursussen. We merken dat de vraag naar onze schriftelijke cursussen groter wordt en wij begrijpen goed waarom.
Een groot aantal van onze cursussen kan schriftelijk gevolgd worden, als een soort van thuisstudie. Hierbij kunnen u of uw medewerkers de startdatum en het studietempo zelf bepalen. Bij vragen is onze Technische Helpdesk bereikbaar. Wanneer iemand klaar is voor het examen, kan dit bij ons worden aangevraagd. Het examen wordt, zodra dit weer mogelijk is, afgenomen tijdens een van de examenmomenten bij Vereniging ION in Nieuwegein. Wij organiseren dit examenmoment normaliter een aantal keer per jaar.

De cursussen die schriftelijk afgenomen kunnen worden zijn onze cursussen bestaande uit theorie, zonder praktijkgedeelte. Hieronder een aantal van de betreffende cursussen:
-    Galvaniseren deel 1
-    Galvaniseren deel 2
-    Afvalwaterbehandeling en zuiveringstechnieken
-    Anodiseren niveau 1
-    Chemisch voorbehandelen niveau 1
-    Industriële Oppervlaktetechnieken
-    Natlakken niveau 1
-    Poedercoaten niveau 3

Ook in deze tijd is het goed om na te blijven denken over de voordelen van een passende opleiding voor uzelf en uw personeel. Vergeet niet dat de voordelen van goed opgeleid personeel leven in elke tijd:
-    Het bedrijf blijft in ontwikkeling.
-    Personeel zal beter presteren en is extra gemotiveerd.
-    Personeel is flexibeler in te zetten.
-    Denken aan uw personeel is goed voor het imago van uw bedrijf.
-    Tot slot zijn er ook fiscale voordelen, de overheid stimuleert het opleiden van werknemers.

Voor meer informatie over onze (schriftelijke) cursussen kunt u contact opnemen met het secretariaat van Vereniging ION op 030 - 630 03 90 of via opleidingen@vereniging-ion.nl. Wij proberen zo veel mogelijk vanuit huis te werken en zijn, om die reden, het makkelijkst te bereiken via de e-mail. Voor het gehele aanbod van onze cursussen kunt u op deze website terecht onder het kopje Opleidingen.