Een brede financiƫle ondersteuning in de vorm van participaties en subsidies kan net dat extra zetje geven om innovaties haalbaar en kansrijk te maken en/of de marktpotentie te verbreden. Stichting Innovat.ION houdt zich primair bezig met nieuwe technologie en de ontwikkeling van projectgerichte business- en organisatiemodellen.

Belangrijk daarbij is ook dat Stichting Innovat.ION bekend is met regionale, Nederlandse en Europese subsidie- en financieringsmogelijkheden. Deze combinatie legt de belangrijke basis voor een kansrijke financiering en uitvoering van innovatieprojecten. Voor haar pragmatische, resultaatgerichte aanpak wordt Stichting Innovat.ION breed in de markt gewaardeerd door opdrachtgevers, samenwerkingspartners, investeerders en subsidieverleners.