Op woensdag 11 december 2019 is het weer zover, dan vindt de nieuwe editie van de Stoffendag in de Reehorst in Ede plaats. Georganiseerd door de diverse brancheorganisaties van downstream gebruikers van chemische stoffen, in samenwerking met de handel en de producenten van chemische stoffen.

Het delen van goede praktijken en kennis over het omgaan met gevaarlijke stoffen staan zoals elk jaar centraal. De dag zal beginnen met twee inspirerende sprekersStaatssecretaris drs. Tamara van Ark van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) en wetenschapper en columnist dr.ir. Rosanne Hertzberger. Deelnemers kunnen voor de rest van het evenement kiezen uit een groot aantal verschillende workshops, waarbij een hands-on benadering het uitgangspunt is. Experts en ervaringsdeskundigen praten u bij over de laatste ontwikkelingen, bespreken best practices en brengen u op de hoogte van veranderingen in wet- en regelgeving.

Meld u snel aan voor het belangrijkste evenement van het jaar over het veilig en gezond omgaan met gevaarlijke stoffen. Leden van Vereniging ION kunnen met korting naar de Stoffendag (€ 75,- in plaats van € 125,-). Hiervoor heeft u wel een kortingscode nodig, die bij het secretariaat is aan te vragen. Doe dat wel voorafgaand aan de inschrijving, want een kortingscode kan niet achteraf worden toegevoegd.