Het Coronavirus (COVID 19) grijpt meer en meer om zich heen en steeds meer komt de Benelux op slot te zitten. Evenementen wordt afgeblazen en sportwedstrijden worden zonder publiek gespeeld. Ingrijpende maar noodzakelijke maatregelen. De Materials+Eurofinish+Surface 2020 is pas over 12 weken en gaat vooralsnog gewoon door. Lees de maatregelen.

Op 3 en 4 juni organiseren VOM België, Mikrocentrum en Vereniging ION het kennis- en netwerkevent Materials+Eurofinish+Surface in de Koningshof in Veldhoven. De place to be als je ook maar iets met oppervlaktetechnologie van doen hebt.

Omdat er steeds hardere en meer ingrijpende maatregelen worden genomen om het Coronavirus (COVID 19) tot staan te brengen, krijgt de organisatie ook voor dit evenement steeds de vraag of het nog doorgaat. Uiteraard wordt de situatie van dag tot dag gevolgd, en staat de organisatie in nauw contact met het RIVM, de GGD in Brabant en met de locatie.

Het evenement is pas over 12 weken en de incubatietijd van het virus is "slechts" 2 weken. Op het moment van schrijven van dit artikel geeft China al aan dat de piek van het Corona-epidemie voorbij is. Met de huidige maatregelen in de Benelux is ook hier het streven om het virus in korte tijd tot staan te brengen. Hier lijkt de tijd (en timing van het evenement) dus in ons voordeel te werken.

Voor de informatie voor bezoekers, exposanten en presentatoren is er aan de website een nieuwspagina toegevoegd waarop u steeds de laatste informatie kunt lezen. Deze pagina is te bereiken via de link https://materials-eurofinish-surface.com/nieuws/maatregelen-rondom-het-coronavirus-covid-19/

Ooit zei iemand "elk nadeel heeft zijn voordeel". Dat lijkt ook nu het geval. Want wilt u nog voor de zomervakantie uw product of dienst onder de aandacht brengen, uw vakgenoten ontmoeten of gewoon veel kennis halen, dan is dit een unieke kans. Voor meer informatie en aanmelden: https://materials-eurofinish-surface.com/