Na een paar hectische maanden werd uiteindelijk op 18 december 2020 het besluit ter verlening van een autorisatie voor het gebruik van chroomtrioxide aan CTAC Sub verstrekt en gepubliceerd. Via deze website heeft u de berichtgeving over het verloop kunnen volgen.

Op vrijdag 15 januari 2021 was er een webinar van de autorisatiehouders over de implementatie van de autorisatie en over het vervolg. Vooral het tijdstraject is bijzonder ambitieus. De sheets van het webinar zijn als bijlage toegevoegd (zie rechts).

Omdat de hoeveelheid informatie erg veel is, en er veel handige links zijn, heeft Vereniging ION voor de leden een factsheet gemaakt. Deze factsheet is op het ledengedeelte van de website geplaatst (zie documentenoverzicht).