De branchevereniging staat voor u in de frontlinie van de ontwikkelingen van de branche. Daar communiceren we regelmatig over. Maar ondanks dat we veel zenden, komt lang niet alles aan. En behalve dat we graag weten of u wel goed bent geïnformeerd, willen we ook graag weten van welke zaken u slapeloze nachten krijgt en met welke zaken we u kunnen helpen. Daarom is het noodzakelijk om regelmatig met individuele lidbedrijven van gedachten wisselen. Immers, we kunnen alleen goede keuzes maken als we weten welke zaken u in de frontlinie geregeld of besproken wil zien.

Als proactieve branchevereniging willen we in het contact leggen ook het voortouw nemen, en daarom zal vanaf 1 november Gertjan van de Braak bij Vereniging ION in dienst treden als relatiemanager. Gertjan stelt zichzelf even voor.

Ik zal mij even voorstellen: Gertjan van de Braak, 36 jaar en woon in Lochem samen met mijn vrouw en onze 3 kinderen.

Ik mag met trots aan u mededelen dat ik per 1 november 2020 een nieuw gezicht ben bij ION als relatiemanager/accountmanager.

Ik heb er ontzettend veel zin in om te gaan starten. Bij mijn vorige baan heb ik al het nodige kunnen en mogen leren over oppervlaktebehandelingen en hoop dat te kunnen uitbreiden bij ION. Met de kennis van mijn nieuwe collega’s gaat dat zeker goed komen.

In mijn vrije tijd ben ik graag met mijn gezin, voetbal ik, ga ik graag uit eten, en vind ik het gezellig om met vrienden wat te drinken.

De komende tijd zal ik zelf het initiatief nemen om contact te leggen met de lidbedrijven. Dat zal niet allemaal tegelijk in het begin zijn. We streven ernaar om binnen een jaar iedereen gesproken te hebben. Wil je mij snel persoonlijk spreken aarzel niet en neem contact op via Vereniging ION.