Afgelopen donderdag, 18 maart 2021, is op 90 jarige leeftijd de heer Hans Voshol overleden. Hans was van 1979 tot 1990 directeur van Wagner Spraytech Nederland.

Per 1 december 1990 is hij destijds opgevolgd door Huub Kluijtmans. Hij heeft in al die jaren van zijn directeurschap vele cursussen en opleidingen voor de VOM verzorgd. Met de opleidingen en cursussen ging hij door tot 2 jaar na zijn pensionering. Ook al was hij al meerdere jaren met pensioen, met zijn overlijden is een belangrijk persoon uit onze branche heen gegaan.

Gegevens livestream
De uitvaartdienst zal plaatsvinden op donderdag 25 maart 2021 om 11 uur.

Om de webcast te openen kunt u deze code invoeren op www.liveuitvaart.nl.
De inlogcode is: AAE86A

Afhankelijk van het moment waarop u de code gebruikt, ziet u het volgende.

• Voor de afscheidsdienst: U komt in een tijdelijke omgeving met een introductiefilm. Zo kunt u controleren of het werkt.
  • Tijdens de afscheidsdienst: Zodra de afscheidsdienst begint wordt automatisch overgeschakeld naar de livebeelden van de plechtigheid.
  • Na de afscheidsdienst: Tot 30 dagen na de afscheidsdienst kunt u de opname van de afscheidsdienst terugkijken.