Maandag 18 januari 2021 bereikte ons het trieste bericht dat Jean Veld na een kort ziekbed op 59-jarige leeftijd is overleden. Jean werkte vanaf april 1993 bij Tilcoating in Tilburg.

Jean had een groot hart en stond voor iedereen klaar. Velen van ons hebben in de loop der jaren contact met hem gehad. Binnen Vereniging ION en daar voor binnen de VISEM heeft Jean veel betekend. Zijn deskundigheid heeft hij op vele fronten ingezet om de kwaliteit van en kennisoverdracht binnen de branche te verbeteren.

Namens alle leden van Vereniging ION wensen wij de familie en de collega’s van Jean veel sterkte met dit verlies. Wij zullen hem missen maar niet vergeten.

Jean Veld

Dinsdag 26 januari 2021 bereikte ons ook het bericht dat Jan van den Heuvel op 85-jarige leeftijd is overleden. Jan is een lange tijd betrokken geweest bij de STANOD (Stichting Anodiseren), en is actief geweest binnen Qualanod en ESTAL. Na zijn pensionering bij anodiseerbedrijf Alver is hij tot het einde actief geweest met zijn adviesbureau Aladin.

Wij wensen de nabestaanden en bekenden van Jan veel sterkte met dit verlies.

Jan van den Heuvel