Vorig jaar november is Hans Bosveld (Technisch Adviseur) formeel met pensioen gegaan. Gelukkig is hij achter de schermen nog even voor Vereniging ION doorgegaan, en dat zal hij ook de komende maanden nog doen voor één dag in de week. Daardoor kunnen we zorgen voor een vloeiende overdracht naar Ralph Bot.

Op 1 september gaat ook Jacques Schreuder (Opleidingscoördinator) met pensioen. Tijd dus om de opvolging te regelen. Op 1 januari 2021 is Milena Lo Bue terug in dienst getreden. Zij zal een belangrijk deel van het werk van Jacques gaan overnemen. Zij zal gedurende 3 dagen in de week actief zijn. Meestal op maandag, woensdag en vrijdag. Op 1 mei komt Ralph Bot in dienst voor 5 dagen in de week. Zijn werk wordt een combinatie van Hans en Jacques (technisch inhoud). Zij stellen zich onderstaand zelf even voor.

Milena Lo Bue
Laat ik mijzelf even voorstellen: mijn naam is Milena Lo Bue, ik ben 37 jaar en woon met mijn vriend en dochter in Nieuwegein. In 2010 heb ik mijn Pabo-diploma behaald en na kort in het onderwijs te hebben gewerkt is mijn liefde voor onderwijs en ontwikkeling gebleven.

Mooie momenten leg ik het liefst vast met foto’s. Ik ben gek op reizen, het moois dat verschillende culturen te bieden hebben, de natuur en lekker eten.

Van 2019 tot 2020 heb ik eerder, met enorm veel plezier, bij Vereniging ION gewerkt. Ik ben er een aantal maanden tussenuit geweest. Sinds januari van dit jaar ben ik terug als Allround medewerkster cursussen en toekomstig Opleidingscoördinator. Een uitdaging waar ik enorm veel zin in heb.

Mocht je contact met mij op willen nemen dan kan dat via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of via het volgende e-mailadres: opleidingen@vereniging-ion.nl.

image 22
Milena Lo Bue en Ralph Bot

Ralph Bot
Hey hallo, ik ben Ralph Bot, 36 jaar en woon in Alphen aan den Rijn samen met mijn vrouw. Met trots mag ik u zeggen dat ik per 1 mei 2021 de nieuwe Technisch Adviseur zal zijn voor Vereniging ION.

Ik kijk ernaar uit om bij Vereniging ION aan de slag te gaan. Ik heb veel ervaring in de markt van de oppervlaktebehandeling, vele zullen mij al kennen vanuit mijn vorige baan of vanuit de cursussen, welke ik voor Vereniging ION gegeven heb. Ik kijk er naar uit deze kennis nog verder te verbreden en uit te diepen. Dit zal zeker goedkomen in deze nieuwe functie als Technisch Adviseur bij Vereniging ION.

In mijn vrije tijd wandel graag met mijn vrouw, speel ik zowel bord als digitale spellen met vrienden, lees ik graag boeken en onderneem ik veel met vrienden zoals het doorlopen van een klimparcours.

Uiteraard zal ik ook van Hans de nodige zaken overnemen. Maar de komende tijd zal ik ook veel bezoeken, vergaderingen en andere werkzaamheden samen met Jacques doen. Dit zodat ik langzaam werkzaamheden op het technisch vlak ook van hem kan overnemen zodat hij na de zomer met een gerust hart met pensioen kan gaan.

Wij wensen beide nieuwe collega's veel succes.