Vanwege de vele raakvlakken tussen de beide verenigingen zijn Vereniging OnderhoudNL Industrieel en Vereniging ION voornemens om intensiever te gaan samenwerken. Dat is niet vanwege het verlagen van de kosten, maar vooral vanwege het verhogen van de kwaliteit van dienstverlening voor de leden van de beide verenigingen. En uiteraard wordt daarbij ook het initiatief VMB2.0 betrokken.

De eerste zichtbare resultaten van deze samenwerking zijn een afstemming van activiteiten op 15 september 2021. Zo heeft OnderhoudNL Industrieel haar event qua locatie en tijd zodanig ingericht dat maximaal gebruik kan worden gemaakt van het kennis- en netwerkevent Materials-Eurofinish-Surface. De leden van OnderhoudNL en VMB2.0 kunnen daar na aanmelding kosteloos naar toe. Op het eigen OnderhoudNL Industrieel event zijn dan ook weer de geïnteresseerden van ION en VMB2.0 van harte welkom. Overigens ook kosteloos na aanmelding

De dag voor OnderhoudNL Industrieel op 15 september 2021 bestaat daarmee eigenlijk uit 2 delen. Het ochtendprogramma is geheel in de Brabanthallen, het event Materials-Eurofinish-Surface is hiervoor de gastheer. Uiteraard kunt u uw eigen programma samenstellen en hoeft u zich niet te beperken tot dit dagdeel. Immers het kennisprogramma van dit event beslaat 2 dagen met 3 parallelle lijnen. Dus keus genoeg. Maar in het kennisprogramma is juist op deze morgen het programmaonderdeel "voorbehandelen" geprogrammeerd. Wellicht voor deze groep een aanrader. Het aanmelden kan via de link: https://materials-eurofinish-surface.com/

In de middag is er dan in Congrescentrum 1931 het OnderhoudNL Industrieel event waarbij leden van ION en VMB2.0 ook welkom zijn. Het programma en de mogelijkheid tot aanmelden staat op de website van OnderhoudNL en is te benaderen via de link: https://www.onderhoudnl.nl/nieuws/jul-2021/tijd-voor-netwerken-bij-onde….