Was jij, net zoals de ruim 170 andere deelnemers, ook aanwezig tijdens ons kennis- en netwerkevent 'Let's go sustainable together!' op vrijdag 7 oktober in Arnhem of misschien wel op 1 van de locaties in België?
Laat ons dan vooral jouw mening weten over wat je ervan vond, want met jouw opmerkingen, suggesties of verbeterpunten, of deze nu positief, negatief of neutraal zijn, kunnen wij de kwaliteit van onze events elke keer weer een stukje verbeteren, innoveren en vernieuwen. Jouw mening telt, dus laat hem vooral weten!

De korte evaluatie kan ingevuld worden via dit digitale formulier:
Na het invullen van het formulier wordt je de mogelijkheid geboden om de presentaties van alle 3 de locaties te downloaden.

Kon je er deze keer door omstandigheden helaas niet bij zijn?
Niet getreurd, ook voor jou zijn de presentaties van alle 3 de locatie beschikbaar gesteld. Deze kan je bekijken en eventueel downloaden via deze pagina: https://vereniging-ion.nl/kennis-netwerkevent-lets-go-sustainable-together.

Heb je suggesties of ideeën voor onze toekomstige events?
Bijvoorbeeld thema's, onderwerpen, sprekers, locaties, etc. Laat het ons dan vooral weten! (info@vereniging-ion.nl)