Keuzes maken om de richting van de onderneming te bepalen hoort bij het ondernemer zijn. Maar in deze tijd keuzes maken is lastig. Niet alleen is het aantal verandering groot, het zicht is op veel (toekomst) gebieden ook behoorlijk mistig. De ION Dag voor de Ondernemer is normaliter een dag van inspireren, informeren en ontmoeten. Vanwege de maatregelen rondom het Coronavirus kunnen we in november helaas nog geen 'echte' ION Dag voor de Ondernemer organiseren. Het zal dus een aangepast Corona-proof programma moeten worden, want ook al kun je elkaar niet ontmoeten, keuzes moeten er wel gemaakt worden. Een bedrijfsbezoek is niet mogelijk, en ook grote groepen in één ruimte is lastig bij een afstand van 1,5 meter onderling. Om u toch de nodige informatie te brengen zullen we het dus hybride doen. In de ochtend kunnen ongeveer 20 deelnemers fysiek aanwezig zijn bij een aantal presentaties, waarbij het ook mogelijk is om via Microsoft Teams zowel de presentatie alsook de sprekers te zien. In de middag zullen we de verplicht updateworkshops voor Qualicoat, Qualisteelcoat en Qualanod worden georganiseerd. Maar uiteraard zal ook deze aangepaste dag, kleur krijgen.

Het programma zal er ongeveer als volgt uitzien:

• 09.30 - 12.00 uur - Een aantal presentaties die relevant zijn voor uw bedrijfsvoering, maar niet technisch zijn
  • 13.00 - 14.00 uur - Verplichte updateworkshop voor Qualisteelcoat
                                 Verplichte updateworkshop voor Qualanod
  • 14.15 - 14.45 uur - Presentatie over kleur- en kleurmetingen
  • 15.00 - 16.00 uur - Verplichte updateworkshop voor Qualicoat
                                 Resultaten project kleur voor Qualanod (niet verplicht)

Aan het ochtendprogramma wordt nog gewerkt, maar we zullen het in ieder geval gaan hebben over het gebruik van goede leveringsvoorwaarden en de rechten en plichten die daaruit volgen. En zal er worden ingegaan op thema's als gevolgschade en extra lange garantietermijnen. Ook zullen we de laatste stand van zaken over de energiewetgeving en de mogelijkheden voor de oppervlaktebehandelende branche toelichten.

Meer informatie over het programma, maar ook over het moment waarop u zich kunt aanmelden, treft u aan in 1 van de komende nieuwsbrieven of op de website aan.