Ginette Veensma is vanaf 12 juli de nieuwe interim-directeur van Vereniging ION. Zij heeft jarenlange ervaring in meerdere sectoren. We zijn blij dat zij ons team komt versterken en wensen haar veel succes! Hieronder een persoonlijke introductie.

Ginette Veensma.jpg
Ginette Veensma

Dag collega’s,

Sinds 12 juli ben ik werkzaam als interim-directeur van de Vereniging ION, voor 3 dagen per week (di t/m do) gedurende een half jaar. Mijn eerste indrukken zijn heel goed, wat een enthousiaste collega’s en wat een dynamisch werkveld! Ik kijk uit naar de samenwerking met alle collega’s, bestuursleden en verdere relaties. De komende periode zal ik graag nader met jullie allen kennismaken en informatie willen ophalen. Wat houdt jullie bezig en hoe kunnen wij vanuit het bureau in Nieuwegein jullie daarbij optimaal ondersteunen. Werk aan de winkel!

In het kort iets over mijzelf. Ik ben 56 jaar en woon met mijn man in Zeist, fijn centraal. In mijn loopbaan heb ik in meerdere sectoren gewerkt, met als rode draad strategie- en organisatieontwikkeling en verandermanagement. Zo heb ik onder meer gewerkt als programmamanager bij Tata Steel, als eindverantwoordelijk directeur-bestuurder en als manager bij de Omgevingsdienst.  Ik word heel blij als ik samen kan werken met mensen en we met een gezamenlijk doel voor ogen naar mooie resultaten toe werken. Ik ben een open en toegankelijk mens, ben praktisch ingesteld en houd van een geintje. Dit werkveld in de oppervlaktebehandelende industrie is voor mij nieuw, maar ik hoop dat ik met mijn vaardigheden en belangstelling voor de maakindustrie mij snel thuis te voelen.

Ik zie er naar uit jullie snel te ontmoeten!

Ginette Veensma
veensma@vereniging-ion.nl