De huidige Coronacrisis houdt ons allemaal bezig. Vereniging ION heeft, om te voldoen aan een huidige behoefte binnen onze branche, een Reader ‘Industriële Oppervlaktetechnieken’ samengesteld. De reader is bestemd voor iedereen die geïnteresseerd is in de achtergronden en keuzemogelijkheden binnen de Oppervlaktebehandeling. Denk bijvoorbeeld aan constructeurs, verkopers of vertegenwoordigers binnen een bedrijf. De Reader is ook voor iedereen die geïnteresseerd is of moet kunnen informeren of advies moet kunnen geven over de conservering, het uiterlijk of eigenschappen van een oppervlak.

Prijzen Reader ‘Industriële Oppervlaktetechnieken’
Wij bieden onze Reader aan voor € 75,- per persoon voor onze leden (exclusief BTW). Voor personen van niet-lidbedrijven is onze reader € 150,- per persoon (exclusief BTW).

De Reader ‘Industriële Oppervlaktetechnieken’ bestellen
Bent u geïnteresseerd in onze Reader, dan kunt u een e-mail met uw gegevens sturen naar opleidingen@vereniging-ion.nl.

De Reader ‘Industriële Oppervlaktetechnieken’ geeft een beknopte indruk van onze gelijknamige cursus. Kijk voor meer informatie over de cursus op deze website of neem contact met ons op via 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl