Vereniging ION is in 2 etappes binnen het gebouw van de Koninklijke Metaalunie verhuisd. Op 18 februari 2019 zijn we neergestreken op de tweede etage, naast de VMRG, de VKG en de PKM. In deze ruimte zijn alle werkplekken van de medewerkers samengebracht om beter van elkaar te weten wie met welke zaken bezig is. Uiteraard hebben alle medewerkers hun eigen takenpakket, maar van elkaar weten waar je mee bezig bent geeft een verbetering in de communicatie naar leden.

Omdat met elkaar op een afdeling zitten ook betekent dat je met elkaar rekening moet houden, heeft Vereniging ION ook de beschikking over een spreekruimte voor interne overleggen.

Hoewel op het moment van schrijven nog niet alles is uitgepakt, zijn we toch zonder sluiting de verhuizing doorgekomen. Wij rekenen erop dat we door deze verhuizing, ook al heeft u er niet direct zicht op, u nog beter van dienst te kunnen zijn.

web ion 2