- 17:00
Leiderschap, wat is dat eigenlijk?
Van alle bedrijven in Nederland hebben de meesten een gemene deler, namelijk dat ze geleid worden door een leider, hetzij een directeur of een directeur-eigenaar. Deze leider kan gekozen zijn dmv een aanstelling of door een (familie)opvolging of door een zelfopgestarte onderneming. Hoe dan ook, deze plek in de organisatie vraagt veel van deze persoon. Vaak wijst de praktijk uit dat men regelmatig voorbij loopt aan reflectie, waarbij men zich de vraag kan stellen wat leiderschap betekent, maar ook 'hoe doe ik dat, waar loop ik tegen aan (misschien wel herhaaldelijk)' en 'wat wil ik nog leren'. Een aantal fundamentele vragen die horen bij het ontwikkelen van jouw leiderschap.
Tijdens een interactieve bijeenkomst willen Johan de Jong en Paul Nyst van HCC te Zutphen, Young Surface een inkijkje geven in wat leiderschap eigenlijk is en wat dit betekent voor een ieder persoonlijk in de praktijk. Graag nodigen wij de leden van Young Surface uit voor deze bijeenkomst op 9 mei a.s. bij Vereniging ION (Metaalunie)
12.00 -13.00 uur: inloop met lunch bij Metaalunie
13.00 - 17.00 uur: bijeenkomst Leiderschap
Young Surface-leden kunnen zich aanmelden via secretariaat@vereniging-ion.nl