Van uitstel komt geen afstel. Zoveel mogelijk laten zien van de oppervlaktetechnologie branche. Dat was het doel toen VOM België, het Mikrocentrum en Vereniging ION de handen ineen sloegen om de Materials+Eurofinish+Surface in 2020 gezamenlijk te organiseren. Groot was het enthousiasme bij zowel beoogde deelnemers, alsook de beoogde bezoekers van het evenement.

Omdat een aantal (congres)onderdelen belangrijk genoeg zijn om ze nu te behandelen is besloten om deze in de vorm van een aantal webinars aan te bieden. De onderwerpen zijn:

• 3 juni: Stay connected with the benelux networkevent Materials+Eurofinish+Surface webinar: Corrosie & statusinspectie & EIS methode.
  • 4 juni: Stay connected with the benelux networkevent Materials+Eurofinish+Surface webinar: Update REACH autorisatie chroomtrioxide en veilig werken met SVHC-/CMR-stoffen.

Elk webinar bestaat uit 2 presentaties van 40 minuten en ongeveer 20 minuten Q&A per onderwerp. Er zijn per webinar 2 sprekers die ook ingaan op de gestelde vragen. De webinars zijn van 14.00 - 16.00uur.

Voor meer informatie en aanmelden, volg de link: https://materials-eurofinish-surface.com/nieuws/webinars-materials-eurofinish-surface/