MATERIALS+EUROFINISH+SURFACE Netwerkevent 2020

03-06-2020 - 04-06-2020
- 18:00

Materialen zijn de bouwstenen van alles om ons heen. Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar waar zijn onze auto’s, machines en smartphones zonder een goede, sterke basis én afwerking? Tijdens Surface + Eurofinish + Materials 2020 vindt u een compleet overzicht van de gehele keten: van grondstof tot gerealiseerd product. Maak op Materials kennis met dé aspecten die leiden tot een goed product en ontdek op Surface + Eurofinish welke oppervlaktetechniek helpt uw product de finishing touch te geven!

Ontdek op Materials de aspecten voor een goed product en geef deze de finishing touch op Surface + Eurofinish

Op 3 en 4 juni 2020 slaan de vakbeurzen Surface Campus, Materials en Eurofinish de handen ineen in de Conference Centre Koningshof in Veldhoven. Gedurende deze twee dagen ontdekt u wat er gebeurt als materialen en oppervlaktebehandeling elkaar ontmoeten. Alle ingrediënten om tot duurzame ontwerpen en vernieuwende ideeën te komen zijn hierbij aanwezig: van (nieuwe) materialen, materiaalanalyse, oppervlaktetechnieken tot en met verbindingstechnieken.

Reserveert u deze data alvast in uw agenda?

Meer informatie volgt binnenkort.