De kwaliteitslabels Qualanod, Qualicoat en Qualisteelcoat zijn verbonden aan bepaalde verplichtingen. Elke medewerker die testen uitvoert, moet geschoold zijn voor deze taak. Onze examentraining In-house Control Medewerker is bedoeld voor medewerkers die deze kwaliteitsmetingen uitvoeren en voor medewerkers die deze werkzaamheden direct op de werkvloer aansturen.

Op woensdag 9 februari 2022 zijn wij voornemend om onze examentraining In-house Control Medewerker op te starten, waarschijnlijk in Utrecht. Wij hebben onze docent Branko Dragojevic gevraagd naar zijn ervaringen rond het geven van deze exametraining.

Branko geeft aan dat het zijn ervaring is dat deelnemers eigenlijk altijd positief verrast zijn over de inhoud van onze examentraining In-house Control Medewerker. Zij leren een hoop nieuwe dingen. Het komt erop neer dat er niet zomaar 'even' gemeten wordt met een meter of meetinstrument. Tijdens de lessen groeit namelijk het besef van het belang van goed leren meten: meten is weten!

Tijdens de examentraining wordt er, onder toezicht, geoefend met meetinstrumenten en dit geeft deelnemers veel vertrouwen in het uitvoeren van hun eigen werk. Ze leren begrijpen waarom ze in de praktijk op een bepaalde manier moeten handelen en leren ook waarom bepaalde werkzaamheden op een bepaalde manier gedaan moeten worden.

Branko vertelt hij het erg leuk vindt om onze examentraining In-house Control Medewerker te geven. Hij leert de deelnemers nieuwe of betere manieren om hun werk te doen. Branko geeft aan dat het belang van deze examentraining zit in het steeds belangrijker worden van procescontrole en productcontrole. Hiermee zet je de kwaliteit op nummer één en maak je geen onnodig hoge kosten bij falende producten of diensten.

Tot slot gaf Branko aan dat de locatie in Utrecht wat hem betreft perfect is. De ruimtes zijn fijn om in les te geven. Doordat de locatie in het midden van het land ligt, geven wij zoveel mogelijk deelnemers de kans om mee te doen.

Voor meer informatie over onze examentraining In-house Control medewerker klik je op de link om naar de brochure te gaan. Mocht je jezelf of een collega willen aanmelden, dan kan dat via ons digitale aanmeldingsformulier.

Voor meer informatie over onze cursussen vragen wij je contact op te nemen met het secretariaat van Vereniging ION, via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of via het volgende e-mailadres: opleidingen@vereniging-ion.nl. Wij proberen momenteel zoveel mogelijk vanuit huis te werken en zijn om die reden het makkelijkst te bereiken via de e-mail.