maatregelen met betrekking tot het Coronavirus

Het Coronavirus is momenteel van invloed op hoe wij bepaalde opleidingen opstarten. Met gepaste maatregelen proberen wij zoveel mogelijk opleidingen door te laten gaan. Hierin vinden wij een goede communicatie met onze klanten en opdrachtgevers erg belangrijk. Wij volgen natuurlijk altijd de meest recente richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Wij vragen van onze cursisten om:

• Bij milde klachten zoals verkoudheidsklachten, neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten of verhoging en bij ernstige klachten zoals benauwdheid en/of koorts thuis te blijven. Je kunt dan dus niet deelnemen aan de les en/of het examen.
  • Je handen vaak te wassen met water en zeep. Je zou ervoor kunnen kiezen om hiervoor de tijd te nemen voor aanvang, in de pauzes en na afloop van een les of het examen.
  • Te hoesten en niezen in de binnenkant van je elleboog.
  • Papieren zakdoekjes te gebruiken om je neus te snuiten en deze daarna direct weg te gooien.
  • Geen handen te schudden.
  • 1,5 meter afstand te houden van anderen (2 armlengtes).
  • De instructies op te volgen van de locatie en/of van de docent.
  • Bij het invullen van een mogelijke gezondheidscheck, deze eerlijk in te vullen.

Het kan zijn dat onze deelnemers door bovenstaande maatregelen wat beperkingen ervaren tijdens onze lessen of het examen. Wij vinden dit erg vervelend, maar hopen op uw begrip. Alleen samen krijgen we corona onder controle.

Je kunt je dus gerust vrijblijvend inschrijven voor onze opleidingen, dit kan via ons digitale aanmeldingsformulier. Voor meer informatie is ons secretariaat bereikbaar via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl.