Op 16 en 17 april 2019 is er op de Brightlands Chemelot Campus een 3D printing event dat bestaat uit 5 separaat te bezoeken congressen en een beurs.

• 3D Design & Engineering Conference (16 april)
  • 3D Printing Materials Conference (16 april)
  • 3D Printing Post Processing Conference (17 april)
  • AM Integrated Factory Conference (17 april)
  • 4D Printing & Meta Materials Conference (17 april)

Op het congres 3D Printing Post Processing zal Stichting Innovat.ION ook een bijdrage leveren. Arjan de Bruin zal als manager innovatie vertellen over de stand van zaken op het gebied van oppervlaktetechnologie. Nog steeds een bijzaak in veel ontwikkelingen, maar naar de mening van Vereniging ION een hoofdzaak als het gaat om de toepasbaarheid van 3D AM.

Via de onderstaande link kunt u meer informatie over het event krijgen, en hoe u zich kunt aanmelden.

De locatie is:

Brightlands Chemelot Campus