Begrijpt u de wet- en regelgeving die geldt voor uw bedrijf? Heeft u alles tijdig en op de juiste wijze geregeld?
Met Makeonline van KWA Bedrijfsadviseurs weet u zeker dat u wet- en regelgeving goed borgt en u op de hoogte bent van de actualiteit. In compliance zijn, ligt in uw handen.

Wat is Makeonline?
Make
online maakt uw werk makkelijker. Makeonline helpt u te begrijpen welke wet- en regelgeving op uw bedrijf van toepassing is, wat dit betekent en hoe u zorgt dat u eraan voldoet. En Makeonline biedt u de tools om te borgen en te monitoren dat u aantoonbaar blijft voldoen. Via de modulaire opzet van Makeonline kiest u zelf het gewenste niveau van informatievoorziening en functionaliteit.

Kosten?
Vereniging ION is met KWA Bedrijfsadviseurs een samenwerking aangegaan, waardoor de wet- en regelgeving voor de oppervlaktebehandelende branche inzichtelijk in beeld is gebracht. Door deze samenwerking kunnen leden van Vereniging ION gratis gebruik maken van Makeonline. Elk lidbedrijf krijgt inloggegevens toegestuurd, waarmee toegang kan worden gekregen tot de tool en instellingen bedrijfsspecifiek gemaakt kunnen worden.

Leden van Vereniging ION kunnen indien gewenst individueel aanvullende betaalde modules afnemen waarbij hun eigen verplichtingen en maatregelen aan het register toegevoegd kunnen worden (bijvoorbeeld vergunningen). Daarnaast kan met een aanvullende module praktisch en effectief voorschriften van wet- en regelgeving door middel van KWA-hulpmiddelen, zoals borgingssuggesties, uitgebreide filtering en sjabloontaken worden opgevolgd. Het abonnement kan tevens individueel aangevuld worden met een module voor het uitvoeren van diverse risicoanalyses, zoals een RI&E, milieuaspectenregister, stakeholderanalyse, etc. Zo kan elk lidbedrijf bepalen of de gratis versie van de tool voldoende is, of dat er een wens is om het verder uit te breiden met 1 van de bovenstaande modules.

Toegang?
Alle bedrijven, die lid zijn van Vereniging ION, krijgen automatisch na aanmelding voor het lidmaatschap inloggegevens toegestuurd. Heeft uw bedrijf (nog) geen inloggegevens ontvangen, maar bent u wel lid van Vereniging ION? Neem dan vooral even contact met ons op, door een e-mail te sturen naar info@vereniging-ion.nl, en dan zullen wij ervoor zorgen dat u alsnog uw inloggegevens toegestuurd krijgt.