Of je nu een nieuwe leverancier voor maakdelen zoekt, een expertise vraagstuk hebt of meer zakelijke kansen wilt creëren. Tech2B heeft hiervoor de oplossing!

Het platform voor de maakindustrie verbindt bedrijven. Dat betekent:

• Voor inkopers: Bespaar tijd, vind betrouwbare toeleveranciers en digitaliseer jouw complete offertetraject
  • Voor toeleveranciers: Laat je expertise zien in je bedrijfsprofiel, zorg dat je online beter vindbaar wordt en creëer zakelijke kansen

Via het platform Tech2B kan een inkoper een selectie maken uit bedrijven, die aanbieden wat hij nodig heeft op grond van een aanzienlijk aantal kentallen. Dat maakt voor de inkoper het zoeken overzichtelijker, en voor de aanbieder meer gericht op zijn diensten. Daarenboven wordt het gehele offertetraject gedigitaliseerd, waardoor een dossier wordt opgebouwd en de kans op fouten in het uitvoeringstraject minimaliseert.

Vereniging ION is een samenwerking met Tech2B aangegaan, waardoor leden van Vereniging ION 3 maanden lang gratis gebruik kunnen maken van een Gold account. Met een Gold account heb je toegang tot alle functionaliteiten en inzicht in alle openbare aanvragen. Na deze 3 maanden kan je dan zelf besluiten of je verder gebruik wilt maken van de tool, en of je dit wilt doen met een gratis account of 1 van de 2 betaalde accounts.

Aanmelden voor een gratis Gold account kan via www.tech2b.cc/aanmelden. Er zal dan contact met u opgenomen worden, waarbij u kunt aangeven lid te zijn van Vereniging ION en gratis gebruik wilt maken van een Gold account.