- 18:00

Beste Vereniging ION-leden,

Het is weer tijd om samen te komen en het nieuwe jaar in te luiden! Wij nodigen jullie van harte uit voor onze Algemene Ledenvergadering, een lezing van Kim Jansen (over Generaties | Millenials | Generatiediversiteit) en aansluitend een gezellige Nieuwjaarsborrel!

Datum: dinsdag 9 januari 2024

Tijd: 13.30 – 18.00 uur

Locatie: Vereniging ION, Einsteinbaan 1, Nieuwegein

Het programma zal er als volgt uit zien:

13.30 – 13.55 uur      Ontvangst

14.00 – 15.00 uur     Algemene Ledenvergadering Vereniging ION

Tijdens de vergadering bespreken we o.a. de missie, visie en strategie van de vereniging en de begroting voor 2024 met het daarbij horende werk/jaarplan.

Jullie inbreng en aanwezigheid zijn van groot belang voor het succes van onze vereniging.

15.00 – 15.30 uur     Mark Helder voorzitter Metaalunie

Mark Helder zal zijn visie delen vanuit de Metaalunie voor het jaar 2024.

15.30 – 16.00 uur      Pauze en Ontvangst

We hebben al een goede start gemaakt! Maar laten we eerlijk zijn, zelfs de meest inspirerende vergaderingen hebben een 'refresh'-knop nodig. Dus, tromgeroffel, het is tijd voor een welverdiende pauze!

16.00 – 17.00 uur      Lezing Kim Jansen

Kim Jansen is expert op gebied van Generaties, Milenials en Generatiemanagement. In Futureproof organisaties versterken jong en oud elkaar daardoor wordt ieders kracht optimaal benut.

17.00 – 18.00 uur      Nieuwjaarsborrel

We heffen graag samen met jou het glas op een nieuw jaar vol mogelijkheden en succes. De Nieuwjaarsborrel biedt een informele gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan, ideeën uit te wisselen en te genieten van elkaars gezelschap.

Ben je er ook bij aanwezig?
Meld je dan vóór 2 januari 2024 aan, door een e-mail met jouw gegevens te sturen.

Wij kijken ernaar uit om samen met jullie een spetterende start te maken van het nieuwe jaar tijdens deze Nieuwjaarsbijeenkomst.