- 17:00

Tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering van Vereniging ION is gevraagd om met voorstellen te komen die innovaties actief stimuleren en waarbij mogelijk subsidies zijn te verwerven. Hierbij een voorstel voor een Innovatie Prestatie Contract (IPC).

In een IPC  werken mkb-ondernemers onder leiding van een penvoerder/brancheorganisatie in groepen van minimaal 10 bedrijven samen (in wisselende samenstellingen en aan verschillende projecten) aan het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten.

Op woensdag 19 augustus vindt er een eerste bijeenkomst plaats over Innovatie Prestatie Contract (IPC) van 15.00 tot 18.00 uur bij FHI in Leusden. Tijdens deze bijeenkomst zullen de thema’s en deelnemende bedrijven in gezamenlijk overleg worden vastgesteld

(alleen toegankelijk voor ION-leden)