Maak kennis met Young Surface en breid je netwerk uit!

Young Surface is het netwerk van Vereniging ION voor jonge oppervlaktebehandelaars (tot 40 jaar). Onze volgende bijeenkomsten zijn op:

15 juni 2023 – Inspiratielunch MES – Tussen 12.00 en 13.00 uur lunchen we samen tijdens de beursdag in Veldhoven.

19 september 2023 – Bedrijfsbezoek ‘zenvol’ ondernemen - We gaan Tussen 13.00 en 19.30 uur naar Noord-Holland. Daar gaan we op bezoek bij poedercoater ‘CoatR’. Lester Claassens is naast directeur ook leraar in dagelijkse zenbeoefening. Hij vertelt hoe hij deze werelden weet te combineren in het ondernemerschap. Aansluitend brengen we een bezoek aan voetbalclub AZ waar commercieel directeur Michael Koster ons te woord zal staan. Uiteraard is er ook deze middag weer alle gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan.

We verwelkomen je graag tijdens een bijeenkomst; deelname is gratis maar aanmelden wel verplicht. Neem even contact met ons op via youngsurface@vereniging-ion.nl.