Op 25 september 2024 vindt voor de 13e keer het jaarlijkse congres van de chemische keten plaats. Dé ontmoetingsplek waar producenten, handelaren, logistiek, adviseurs en overheden elkaar ontmoeten. De Chemiebeurs is een evenement welke ieder jaar weer meer bezoekers trekt en dat u ook dit jaar niet mag missen!

Onder leiding van de dagvoorzitter presenteert de Chemiebeurs u inspirerende en vooral leerzame lezingen over Kennis over logistieke- en chemische processen; een bomvol programma en een ‘must-be’ voor iedereen werkzaam of geïnteresseerd in de chemie-keten.

In de loop van 2023 en 2024 zullen we het programma gaan vormgeven.

Tussen de middag zullen we van een heerlijke lunch genieten en kunt u de informatiemarkt bezoeken. In 2024 zal er nog meer gelegenheid zijn voor discussies, verdieping en netwerken.

Dus geef uzelf en uw collega nu op. Deelnemers ontvangen tevens een bewijs van deelname en een deelnemerslijst.

Een grote opkomst wordt verwacht, het aantal plaatsen zal beperkt zijn, dus schrijf jezelf en je collega’s zo snel mogelijk in.

Meer informatie: https://www.chemiebeurs.nl/