- 18:00

De Dag van de Oppervlaktetechnologie bij Inn Style in Maarssen was druk bezocht door leden en niet-leden van Vereniging ION. Hieronder treft u de presentaties aan van de gehele dag.

Presentatie 'Coatings voor de toekomst'
Hans van der Weijde, Tata Steel

Presentatie 'Coatingtechnologie en encapsulatie - een innig verbonden stel'
Nicole Papen - Botterhuis, TNO

Presentatie 'Micrometer coatings voor nanometer precisie'
Maarten ter Heerdt, ASML

Presentatie 'REACH: alternatieven voor de automobielindustrie'
Laurens Wessels, Enthone

Presentatie 'To Cr03 or not to Cr03?'
Pim Tamis, Fokker Aerostructures

Presentatie 'REACH: stand van zaken uitvoering EU verordening'
Cees Luttikhuizen, Ministerie van I&M

Presentatie 'In-situ Transmissie Elektronen microscopie van metalenoppervlakken'
Arjan Mol, TU Delft

Presentatie 'Challenges at inter-metal interfaces in microelectronics packaging'
Amar Mavinkurve, MXP Semiconductors

Presentatie 'Done in a flash - Photonic sintering for printed electronics'
Guy Bex, TNO/Holst Centre

Presentatie 'MRI imaging van processen in organische coatings: chemische reacties en watertransport'
Henk Huinink, TU Eindhoven

Presentatie 'Introductie van nieuwste generatie koud atmosferisch plasmasystemen voor oppervlaktebehandeling in industriële processen'
Deel 1 (TNO) en Deel 2 (Maan Group)
André Schilt, TNO en Aldrik Hoekstra, Maan Group

De Dag van de Oppervlaktetechnologie is een jaarlijks congres dat georganiseert wordt door Vereniging ION over diverse onderwerpen die te maken hebben met oppervlaktetechnieken. Dit jaar zal de dag o.a. in het teken staan van REACH en Micro-/Nanotechnologie. Voor meer informatie over het gehele programma verwijzen wij u naar de flyer. Deze kunt u hier downloaden.

Aanmeldingsformulier

Datum:  13 november 2014

Tijd:  10.15 - 18.00 uur

Locatie:  Inn Style, Herenweg 55, 3602 AN, Maarssen

Kosten:  Leden mogen gratis deelnemen. Niet-leden moeten een bijdrage betalen van € 95,- voor de gehele dag.