Datum:

Tijd:
08.30 - 18.30 uur

Locatie:
De locatie voor de rondleiding is:
TU Delft (Faculteit 3mE)
Gebouw 34

Faculty Room: Het Lagerhuysch (dicht achter de Service Desk)
Mekelweg 2
2628 CD Delft

De locatie voor de Algemene Ledenvergadering Vereniging ION, de verplichte updateworkshops van Qualicoat, Qualisteelcoat en Qualanod en het congresprogramma is:
Gebouw 37
Mekelweg 8
2628 CD Delft

Locatie X

Mocht u tijdens het programma tijd over hebben, omdat u een bepaald deel niet wil of mag volgen, dan kunt u een bezoek brengen aan The Green Village. The Green Village ligt tegenover de locatie waar het congresprogramma plaatsvindt en is vrij toegankelijk voor bezoekers. Meer informatie: https://www.thegreenvillage.org

Routebeschrijving:
De TU Delft is goed bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer en de auto. Op de campus vind je de weg op basis van gebouwnummers. Onthoud dus goed de naam en het gebouwnummer van je bestemming.

Auto
Parkeren is gratis op de campus. De zes grotere parkeerfaciliteiten staan duidelijk aangegeven op de campusring. De parkeerdruk is hoog. Plan daarom tijd in voor het vinden van een parkeerplaats en de looptijd naar je bestemming.

Aanbevolen parkeerlocatie
P Sports (navigatieadres Van den Broekweg 1)

Klik hier voor de plattegrond

Overige parkeerfaciliteiten en de looproute naar gebouw 34 en/of 37:
Door middel van de plattegrond aan de bovenkant van de pagina kunt u navigeren en meer informatie opzoeken.

Openbaar Vervoer
Vanaf Station Delft neem je: Bus 40, 69, 174 (uitstappen bij halte TU Sport en Cultuur)