- 17:00

Datum: woensdag 25 en donderdag 26 maart 2015
Tijd: 09.00 - 17.00 uur
Locatie: 1931 Congrescentrum Brabanthallen, 's Hertogenbosch

High Tech Systems is een internationaal event wat plaats zal vinden op 25 en 26 maart 2015 in 1931 Congrescentrum Brabanthallen 's Hertogenbosch. Het event focust zich op high-tech systems en key enabling technologies.

Het conferentieprogramma van de derde editie van High Tech Systems gaat over high-end systeemontwikkeling voor markten waar slimme engineering en technologie het verschil maken. Het programma is gericht op ontwikkelaars, technisch managers en beslissers in de geavanceerde machinebouw. Op de beursvloer maakt u kennis met mensen en bedrijven die u kunnen helpen bij het ontwikkelen, produceren en vermarkten van complexe systemen.

Tijdens het congres zal er een Vereniging ION track worden georganiseerd waar diverse slimme materialen en oppervlaktebehandelingen worden toegelicht. Jacques Schreuder zal de dagvoorzitter van deze track zijn. Zie voor meer informatie en opgeven: www.hightechsystems.nl.