We lieten het u al weten: er komt een nieuwe subsidieregeling voor investeringen in eigen personeel. Deze regeling van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid richt zich op stimuleren van leren en ontwikkelen van medewerkers. Denk daarbij aan het onderzoeken van scholings- en onderwijsbehoeften in uw onderneming of het laten ontwikkelen van loopbaanadviezen voor uw medewerkers.

Er is veel belangstelling, de voorlichtingsbijeenkomsten van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zijn al volgeboekt in februari. Uiteraard zijn wij er wel als eerste bij om u goed te kunnen bedienen.
Mkb-bedrijven kunnen vanaf maart 2020, maximaal € 24.999,- subsidie aanvragen. Voor samenwerkingsverbanden van meerdere organisaties is het maximum zelfs € 500.000,-.

Stichting Innovat.ION biedt leden van Vereniging ION concrete hulp bij het indienen, de begeleiding en de afhandeling van de subsidieaanvraag. Daar hebben we ervaring in. Samen met onze collega’s van Educat.ION, de opleidingstak van Vereniging ION, helpen we u zelfs aan wel hele interessante scholingsmogelijkheden.

SLIM samenwerken met de Hogeschool Utrecht in de DOMSTAD
Samen met onze buren in Nieuwegein, de ROC Techcampus van ROC Midden Nederland, ontwikkelen we samen een nieuw metaalkunde-ontwikkelingstraject dat prima aansluit op de actuele behoefte aan competenties op het gebied van additive manufacturing.

Ruikt u ook SLIMME kansen? Neem contact met ons op.

Arjan de Bruin
deBruin@vereniging-ION.nl