Vereniging ION is verheugd om haar hartelijke felicitaties over te brengen aan de recente geslaagden medewerkers bij Jonkman Coating van het Poedercoaten Niveau 2-programma. In samenwerking met deze vooraanstaande organisatie hebben de cursisten met succes deze cursus voltooid.

Deze prestatie getuigt van jullie toewijding, vaardigheden en vastberadenheid om uit te blinken in de poedercoatingindustrie. Als Vereniging ION zijn we trots op jullie bereikte mijlpaal en zijn ervan overtuigd dat jullie een waardevolle bijdrage zullen leveren aan de verdere ontwikkeling van deze branche.

Vereniging ION heeft met passie en expertise de cursus verzorgd, waardoor deelnemers niet alleen zijn uitgerust met diepgaande kennis van poedercoatingprocessen, maar ook met een dieper begrip van de normen en beste praktijken die de industrie kenmerken.

Namens Vereniging ION willen we de cursisten van harte feliciteren met jullie succes. Moge deze mijlpaal het begin zijn van een opmerkelijke carrière in de boeiende wereld van Poedercoaten.

Wil je ook meer weten over welke cursussen wij voor uw organisatie kunnen aanbieden kijk dan eens op Opleidingsoverzicht | Vereniging ION (vereniging-ion.nl)