Link naar meer informatie en het aanmeldformulier: https://vereniging-ion.nl/vereniging-ion/ion-borghardt-award/ion-borghardt-award-2021

De ION Borghardt Award 2021 is gemaakt door beeldend kunstenaar Kees Weimer. Maar naast deze fraaie Award, krijgt uw innovatie veel aandacht. Zowel in aanloop naar, als tijdens, alsook na afloop van de Materials+Eurofinish+Surface 2021 in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch. Uiteraard niet alleen tijdens het fysieke evenement, maar ook al tijdens de bekendmaking van de nominaties op 27 mei tijdens het Online MES event, alsook in de gedrukte media en via social media.

Leuk om te weten, de Awards die tijdens de edities 2014, 2016 en 2018 zijn uitgereikt, staan allemaal bij de receptie van het bedrijf dat ze heeft gewonnen. Het is immers een creatieve manier om te laten zien dat uw bedrijf innovatief is.

Naast de eer voor de Award-winnaar is er de beeldvorming van de branche naar de overheid en naar het bevoegd gezag. Immers, door middel van deze Award laten we zien dat de branche zichzelf steeds weer uitdaagt om beter, schoner, veiliger en efficiënter te worden.

En mocht u denken dat uw innovatie maar zo gering is, dat inzenden geen zin heeft, weet dan dat we alleen met het zetten van kleine stapjes grote afstanden kunnen overbruggen, en dat het succes van de één weer de inspiratie van de ander kan zijn.

Kortom, als u iets heeft te melden dat de branche vooruit brengt, schroom niet om u in te schrijven via de bovenstaande link.