- 22:00

De klassikale cursus Anodiseren niveau 1, die op donderdag 13 februari 2020 van start zou gaan, is geannuleerd vanwege te weinig deelnemers. Mocht u of uw medewerker toch interesse in deze cursus hebben, meld u of uw medewerker dan alsnog aan voor de cursus. Afhankelijk van het aantal binnengekomen aanmeldingen zal alsnog gekeken worden of er een cursus gestart kan worden voor de zomervakantie. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan vindt er alsnog een cursus, bij voldoende deelnemers, plaats na de zomervakantie.

De cursus bestaat uit 3 lessen en een examen. Bovenstaande datum is de eerste lesavond, daarna volgen de andere lessen en het examen, 1 keer per week.

De locatie van de cursus zal gekozen worden aan de hand van de aanmeldingen. Er zal gekozen worden voor een zo centraal mogelijk locatie, wat voor alle deelnemers goed te bereiken is.

Wilt u uzelf of uw medewerker(s) opgeven voor deze cursus? Dan kunt u gebruik maken van het digitale aanmeldingsformulier.

Wilt u meer informatie over de cursus?
Dat treft u hier aan. Of neem contact met ons op via 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl.