Klassikale cursus Anodiseren niveau 3 (geannuleerd)

02-02-2021
- 22:00

De klassikale cursus Anodiseren niveau 3 zou, bij voldoende deelnemers, van start gaan op dinsdag 2 februari 2021. Helaas hebben wij deze cursus moeten annuleren door te weinig deelnemers. Hebben u of uw medewerkers interesse in deze cursus? Meld uzelf en/of uw medewerkers dan alsnog aan voor de cursus. Wij zullen naar aanleiding van binnenkomende aanmeldingen blijven kijken of wij alsnog een cursus kunnen opstarten.

De cursus bestaat uit 8 lessen en een examen. Na de eerste les volgen wekelijks de volgende lessen en het examen.

De locatie van de cursus wordt zo centraal mogelijk gekozen. Wij doen dit aan de hand van onze aanmeldingen. Wij zoeken altijd naar een locatie, die voor zo veel mogelijk deelnemers goed te bereiken is.

Voor deze cursus zijn er nog plaatsen beschikbaar. Meld u of uw medewerker snel aan, want vol = vol! Voor uw aanmelding kunt u gebruikmaken van het digitale aanmeldingsformulier.

Wilt u meer informatie over de cursus?
Dat treft u hier aan. Of neem contact met ons op via 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl.