- 16:15

De vraag is niet meer: “Kan ik dit verlijmen?”, maar: “Welke lijm gebruik ik in welke situatie?”. Traditionele mechanische verbindingstechnieken worden steeds vaker vervangen door lijm. Ontdek welke voordelen lijmen heeft voor uw product tijdens Lijmen 2017 op 12 oktober in Veldhoven!

Door de toepassing van nieuwe lichtgewicht, dunnere en sterkere materialen, ontwikkelen lijmfabrikanten regelmatig nieuwe lijmen om te blijven voldoen aan steeds hogere eisen.

Tijdens Lijmen 2017 is er ruime aandacht voor lijmtrends zoals:

• het integreren van het lijmproces in het bestaande productieproces
  • verlijmen van materialen zoals siliconen, composieten en aluminium
  • dunne lijmverbindingen
  • testen en certificering
  • Nieuw dit jaar: lijmen voor gevelbouw

Naast de vertrouwde doelgroep van het event; de constructeurs, engineers en productontwerpers, richten we ons dit jaar ook op de gevelbouw.
De toekomst van de bouw ligt in nieuwe/slimmere technieken. Een juiste lijm (of lijmsysteem) biedt de branche mogelijkheden die met andere verbindingstechnologieën niet realiseerbaar zijn. Slimmer, sneller en goedkoper, dat is het doel.

Meld u aan als bezoeker
Leden High Tech Platform: 50 euro (excl. BTW)
Niet-leden High Tech Platform: 75 euro (excl. BTW) *
Inclusief catering, parkeren en hand-out
*Nog geen lid? Word lid en de korting wordt direct verrekend.

Voor meer informatie en aanmelden: https://lijm-event.nl/