Voor de Dag van de Oppervlaktetechnologie is er dit jaar gekozen voor een locatie die innovatie, opleiden en samen werken hoog in het vaandel heeft staan. Zo is er gekozen voor de Duurzaamheidsfabriek in Dordrecht. Meer informatie over de locatie tref je hier aan: https://www.duurzaamheidsfabriek.nl/

Duurzaamheidsfabriek

Leerparkpromenade 50

3312 KW  Dordrecht

Parkeren

Op het Leerpark geldt betaald parkeren van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Het tarief is €1,70 per uur.

Vereniging ION heeft een parkeerplaats tegenover de locatie gereserveerd. Hier passen max. 35 tot 40 auto's op, dus wees er vroeg bij!

Deze parkeerplaats is te bereiken via de Max Gootelaan. De ingang van de parkeerplaats is te herkennen aan de parkeerwacht, die bij de ingang staat. Op vertoning van de bevestiging van jouw aanmelding, die je op de e-mail toegestuurd krijgt, kan je toegang tot de parkeerplaats krijgen.

Mocht je te laat zijn voor een plek op de parkeerplaats, dan kan je in de omgeving nog parkeren aan de Max Gootelaan, Maria Montessorilaan of eventueel aan de Professor Langeveldlaan. Vergeet dan niet je parkeerapp aan te zetten of een parkeerkaartje te kopen.