- 17:00

Op woensdag 12 december 2018 organiseren diverse branche-organisaties een nieuwe editie van de Stoffendag bij de Reehorst in Ede.

Het delen van goede praktijken en kennis over het omgaan met gevaarlijke stoffen staat zoals elk jaar centraal. Deelnemers kunnen kiezen uit een groot aantal verschillende workshops, waarbij een hands-on benadering het uitgangspunt is. Experts en ervaringsdeskundigen praten u bij over de laatste ontwikkelingen, bespreken best practices en brengen u op de hoogte van veranderingen in wet- en regelgeving.

Daarnaast biedt de Stoffendag deelnemers de gelegenheid om te netwerken met gelijkgestemden en deskundigen, en is er tijd voor het bezoeken van een uitgebreide informatiemarkt.

Houd de website in de gaten voor meer informatie over het programma, workshops en sprekers!

Via dit aanmeldingsformulier kunt u zich inschrijven voor de Stoffendag 2018 op 12 december. Kosten voor deelname bedragen €125,- (excl. BTW). Heeft u een kortingscode ontvangen, bijvoorbeeld omdat uw bedrijf lid is van één van de partners van de Stoffendag? Dan ontvangt u € 50,- korting. De kortingscode voor Vereniging ION is: ION_S18_D3

Zie voor meer informatie: www.stoffendag.nl