- 18:00

In 2015 is er een start gemaakt met een Vakgroep RVS behandeling. Tijdens de eerste bijeenkomst is er geïnventariseerd waar de behoeftes van RVS behandelaars liggen. Hieruit zijn de volgende 2 punten gekomen:

• Wie doet wat in onze branche?
    Hiervoor is inmiddels een sheet gemaakt met een overzicht van bedrijven met de behandelingen die zijn verrichten.
  • Hoe leer ik de bedrijven kennen die mijn portfolio aanvullen?Na diverse bezoeken van het verenigingsbureau aan een aantal RVS behandelende bedrijven is besloten om een RVS-café te organiseren. Het doel is om in een informele setting met elkaar kennis te maken, gesprekken in te gaan, elkaar te leren kennen en mogelijke samenwerkingen te initiëren. Als gevolg van deze gesprekken kunnen we mogelijk ook vaststellen waar de branche behoefte aan heeft.

Daarom nodigen wij u graag uit voor het RVS-café om in gesprek te gaan met uw branchegenoten.

Datum: woensdag 16 maart 2016
Tijd: 16.00 uur
Locatie: Vereniging ION, Einsteinbaan 1, Nieuwegein

Laat u ons uiterlijk 11 maart weten of u aanwezig zult zijn? Dit kan door een e-mail te sturen aan secretariaat@vereniging-ion.nl.

Wij zien u graag 16 maart tegemoet. Tot dan!