Momenteel wordt er steeds meer met RVS gedaan, en komen er ook steeds meer behandelingen voor RVS. Daaronder valt o.a. het vernikkelen van RVS, de stof nikkel staat binnen REACH ter discussie. Dat alles betekent dat er rond RVS en RVS behandelingen het nodige aan de hand is. Enkele lid bedrijven van Vereniging ION hebben aangegeven dat het wenselijk is dit meer focus te geven door het inrichten van een Vakgroep RVS Behandeling.

Uiteraard wil Vereniging ION hier graag gehoor aan geven en heeft een eerste vakgroepvergadering gepland op woensdag 18 maart 2015. Diverse lidbedrijven zijn uitgenodigd. Heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Laat het dan even weten aan het secretariaat, secretariaat@vereniging-ion.nl.

Tijdens deze eerste vergadering zullen we vooral inventariseren waar de behoeftes liggen bij de RVS behandelende bedrijven. Dus als u wensen heeft aangaande RVS dan ontvangen wij graag uw input.