Tijdens de Week van de Oppervlakte Technologie 2018 zal er op dinsdag 13 november 2018 weer een business avond zijn. De locatie is de Hertogzaal in de Brabanthallen.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 17.45 uur   zaal open
  • 18.30 uur   tijd voor ontmoeting met walking dinner
  • 20.00 uur   keynote door Hans Biesheuvel van ONL
  • 20.20 uur   lasershow
  • 20.30 uur   tijd voor ontmoeting met drinks
  • 21.30 uur   einde

Keynote door Hans Biesheuvel - Ondernemend Nederland (ONL)
Tijdens deze keynote zal Hans Biesheuvel ingaan op de actuele situatie in Den Haag.

Samen Nederland ondernemender maken, dat is het doel van ONL. Dit wordt gedaan door te lobbyen, problemen aan te kaarten en oplossingen voor te leggen op onderwerpen waar ondernemers last van hebben. Zo heeft ONL met de branches het MKB Toekomstplan 2030 opgesteld, dat op 31 mei 2018 aan staatssecretaris mw. Mona Keijzer is aangeboden en waarover op 3 oktober 2018 een hoorzitting in de Tweede Kamer is geweest.

De vijf pijlers van ONL voor Ondernemers zijn:

• Voor en door ondernemers; ONL is er voor alle ondernemers en wordt gerund door ondernemers. We spreken de taal van de ondernemer, zijn doel- en actiegericht en hebben dezelfde ambitie als onze achterban. Aanpakken!
  • Geen representatie maar participatie; Onze achterban kijkt niet toe maar bepaalt onze agenda. Wij peilen continu de wensen, meningen, uitdagingen van onze deelnemende ondernemers en vertalen die naar concrete actiepunten.
  • Regio- en sector overstijgend; Moderne ondernemers verenigen zich op basis van ambitie, uitdagingen en profielen en niet op basis van regio of sector. Vanuit deze relevantie gaan wij ons in de lobby sterk maken voor onze achterban.
  • Volledig transparant; Onze organisatie, activiteiten en doelstellingen zijn volledig transparant. We geven op ieder moment openheid in processen, politieke afwegingen, agenda’s en belangen.
  • Dynamisch georganiseerd; Onze agenda wordt niet bepaald door het bestuur, de politiek of brancheorganisaties maar direct door de deelnemende ondernemers. ONL past zich aan hun wensen aan en handelt daarnaar.

Lasershow
Om te laten zien hoe duurzaamheid voor en door de branche bereikt kan, en misschien wel moet worden, zal een spectaculaire lasershow (met 5 lasers) u meenemen in de ontwikkelingen. Deze lasershow wordt u aangeboden door Jetvertising en Vereniging Qual.ION.

Ontmoeten
Een belangrijke doelstelling van de Week van de Oppervlakte Technologie 2018 is elkaar treffen in een informele sfeer. Tijdens de business avond is er veel ruimte om elkaar te ontmoeten. Uiteraard kunt u gebruik maken van een selectie uitstekende gerechten tijdens het walking dinner, maar ook kunt u gewoon aanschuiven voor een "borrel". Dat alles onder het genot van live achtergrondmuziek. De catering wordt verzorgd door de Brabanthallen.

Toegang
Deelnemers aan de SURFACE Campus kunnen via het online bestelformulier hun (extra) toegangskaarten voor de Business avond bestellen. Genodigden van Vereniging ION, sponsoren van de Week van de Oppervlakte Technologie en sprekers en dagvoorzitters van de ION CONGRES Campus kunnen hun (gratis) toegangskaart aanvragen bij henraat@vereniging-ion.nl

Bezoekers van de Week van de Oppervlakte Technologie 2018 en andere belangstellenden kunnen voor € 49,50 een toeganskaart bestellen bij info@surfacecampus.nl o.v.v. business avond WOT2018.