Wanneer je besluit deel te nemen aan een van onze cursussen vragen wij jou altijd om een anoniem evaluatieformulier in te vullen. Deze waardevolle informatie gebruiken wij om onze cursussen aan te passen en te verbeteren.

Positieve feedback is natuurlijk altijd mooi om te lezen, het is voor ons een bevestiging dat wij van positieve invloed zijn als het gaat om de (bij)scholing van personeel en bijdragen aan de kwaliteit van een bedrijf.

Onze cursussen Poedercoaten zijn in 2020 vaak afgenomen. Voor de cursus Poedercoaten niveau 1 hebben wij de volgende feedback mogen ontvangen: ‘een zeer leerzame cursus voor een beginnend poedercoater’, ‘goede en duidelijke lesstof’, ‘geeft een goede basis’.
De cursus Poedercoaten niveau 2 werd ook goed ontvangen: ‘het is leerzaam om de theoretische achtergrond te kennen bij de praktijk’, ‘voldoende geleerd, een fijne sfeer om in te leren’, ‘goede docent, veel informatie’, ‘het is interessant om te weten hoe iets precies werkt’.

Natuurlijk wordt er niet alleen positieve feedback gegeven over onze cursussen. Deze kritische signalen nemen wij erg serieus. Zo zijn wij momenteel druk bezig om ons cursusmateriaal te updaten naar de feedback die wij van jullie terug hebben gekregen. Ook zijn wij steeds meer van onze cursussen aan het digitaliseren, hier is ook grote vraag naar.

Als je jezelf of een collega wilt aanmelden voor een van onze cursussen, kan dat via ons digitale aanmeldingsformulier.

Voor meer informatie over onze cursussen vragen wij je contact op te nemen met het secretariaat van Vereniging ION, via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of via de e-mail: opleidingen@vereniging-ion.nl. Wij proberen zoveel mogelijk vanuit huis te werken en zijn om die reden het makkelijkst te bereiken via de e-mail. Voor ons gehele cursusaanbod kunt u op deze website terecht onder het kopje Opleidingen.