Afgelopen vrijdag 23 januari 2015 is het ledenportal operationeel geworden. Alle leden hebben een e-mail met inloggegevens ontvangen. U kunt de informatie die voor u relevant en beschikbaar is, zelf ophalen. Vanuit het verenigingsbureau zullen we dus geen verslagen, briefwisselingen en memo’s meer sturen aan de leden. Dit zal naar verwachting veel schelen in de hoeveelheid e-mails.

Helaas zijn de automatische notificaties als er iets op het ledenportal geplaatst is nog niet beschikbaar. Hier wordt nog aan gewerkt. Totdat dit goed functioneert zullen we dus hier nog wel e-mails voor blijven versturen. Dit zullen wij tot een minimaal beperken.

Heeft u nog geen inloggegevens ontvangen? Of wilt u een collega toegang geven tot het ledenportal? Neem dan contact op met het secretariaat, secretariaat@vereniging-ion.nl.