Patrick Visser heeft de ION Borghardt Award 2018 gemaakt. Een fraaie uil van ongeveer 50 cm hoog. Voor Patrick een heel klein kunstwerk. Hij is eigenlijk meer van het grote werk. Bij de Hermitage in Amsterdam staan 4 beelden van zijn hand waarbij dieren op ware grootte zijn afgebeeld.

Mede dankzij metaalrecycling bedrijf Reukema Harderwijk zal op de SURFACE Campus een aantal grote beelden van Patrick te bewonderen zijn.

Mocht u meer van Patrick Visser willen weten, in uitgave 7 (special WOT2018) van het vakblad OT (Oppervlaktetechnieken) zal een uitgebreid verhaal van Patrick komen. Daarnaast is reeds in april een kennismaking geweest met Patrick. Zie voor het artikel https://connection.vereniging-ion.nl/articles/2018/2/maker-ion-borghardt-award-mijn-werk-moet-wel-roesten

Goed om te weten; tijdens de prijsuitreiking van de ION Borghardt Award, op dinsdag 13 november om 09.30 uur in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch, zal Patrick zelf aanwezig zijn.

Wilt u de beelden zelf zien, dan kunt u zich aanmelden voor het evenement: https://www.marvel-databadge.nl/surf2018/reg/?link=2c2603595ab27268fe7d