Het actuele nieuws wordt gepubliceerd op de website van Vereniging ION. Tot op heden kreeg u een kort overzicht van de belangrijkste items in het vakblad OT en elke maand een selectie van het belangrijkste nieuws via een Nieuwsbrief.

De communicatie structuur wordt de komende 2 jaar vernieuwd en de eerste zichtbare veranderingen zijn nu al een feit.

Het actuele nieuws wordt uitsluitend nog op de website gepubliceerd. Daarvoor is de homepage inmiddels aangepast. De 6 belangrijkste items van dat moment zijn direct zichtbaar. Overig nieuws is te vinden in een lijst onder de button NIEUWS. Ook kunt u op onderwerp (zoekwoord) de gehele website doorzoeken. U krijgt dan een lijst met relevante publicaties.

Ofschoon  nu nog niet geregeld, krijgt u binnenkort bij de zoekresultaten ook de relevante publicaties uit de OT. De OT krijgt daarmee een doorzoekbare bewaarfunctie. In de OT zal geen actueel nieuws meer verschijnen, maar een overzicht van de meest relevante onderwerpen, tezamen met een QR code die u direct laat landen op de homepage van ION.

De OT zal in 2018 in totaal 8 keer verschijnen. Dat zijn zeven reguliere uitgaven en één WEEK van de OPPERVLAKTE TECHNOLOGIE special. De eerste uitgave is begin februari. De OT is door de communicatieraad van ION aangepast aan de huidige tijd en zal in de loop van de komende 2 jaar nog een aantal kleine aanpassingen krijgen die het gebruiksgemak zullen bevorderen.

Ontvangt u de INFORMAT.ION nog niet, dan kunt u zich inschrijven via de knop op de homepage van deze website of via deze link: http://fd8.formdesk.com/vom1/Aanmeldingsformulier_Digitale_Nieuwsbrief

Het volledige verhaal over de communicatie van ION vindt u: https://vereniging-ion.nl/communication-anno-2018